Tjobbidua

Idag var det skola, riktigt roligt idag faktiskt. Speciellt sista lektionen där jag blev flummare än flummast, garvade till allt och lite till så jag och Sara hade väldigt roligt längst bak i klassrummet. Det var nog ganska bra att man var lite flum för det kändes som klassen liksom slappnade av på nåt konstigt viss, aja får väl se hur det blir, det blir nog väldigt bra när killarna slappnar av lite, känns som dom är så spända hela tiden^^.

Jag går iallafall TEKNIK med interaktiv design profil, så ska ju bli skillnad på att kunna fixa blogg design och sånt senare, får väl se hur det går med det xD. Vi är 2 tjejer i min klass jag och Sara. Kände inte Sara innan men vi har fått jätte bra kontakt så det känns jätte bra, sen har vi då 19 killar att tampas med :P. 19 stycken killar som verkar vara extremt blyga eller så vill dom inte ha nåt med mig och Sara att göra, säger inte mycket till oss och inte till varandra heller för den delen, men tror mest att dom är blyga men det ska snart ändras på ;), eftersom jag nog är experternas expert på att snacka om allt och ingenting så kommer det nog släppa snart tror jag :D.

När jag skulle hem blev man ju halvt mobbad av alla i klassen, det är nämligen så att vi har bara svenska på fredagar men den var inställd så ingen lektion imorgon, men så har vi ju mig som har bestämt mig för att fortsätta läsa tyska, självklart har dom hittat en vikarie till min tyska lektion så det är bara pallra sig till skolan och gå på en 80 minuter lång tyska lektion och sen hem igen.

Efter skolan var det träning. Bestämde mig för att skynda mig hem emellan istället för att sitta kvar i skolan och häcka, fungerade faktiskt ganska bra. hann iallafall både hem och äta och i tid till träningen. Väl på träningen gick det ganska bra faktiskt, inget jätte stort astmaanfall så kunde köra på ganska normalt :D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0