sleepover party!

okej party och party vet jag ju inte om det var eftersom det bara var jag hella och tess men roligt hade vi iallafall. vi smaskade på kladdkaka chips och läsk hela natten och kollade på saw 1, 2, 3 och 4. Usch jag hatar dom filmerna asså äckliga, blundade mest hela tiden xP, ville verkligen inte kolla på trean för den är så äcklg så jag höll för öronen och blundade haha gissa om man inte somnade liksom så jag sov mig genom hela saw 3 xD. Väldigt lyckat enligt Tess för det gjorde så jag inte fattade nåt om fyra sen. xD

Iallafall så sitter jag här hemma hos tess och har nyss vaknat och ätit frukost. lite sent men men :P, får se vad vi hittar på, kanske blire jimmie en sväng. Fast han tror ju att han bara ska träffa tess så kommer jag där som gubben i lådan. som vanligt, äsch det får han stå ut med, så jobbig är jag ju inte.

tingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh vad sugen jag blev på kladdkaka :D

2008-09-07 @ 14:51:01
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0