Ny design och Nya tag!

nu har jag gjort ny desgin här på bloggen, snygg eller hur ;). har faktsigt tagit fotot i bakgrunden själv :P(lite måste man ju skryta). det här med ny design kommer arbetas på lite mer och bli ännu bättre, men varför lägger jag ner tid på det här helt plötsligt då? Jo det är så här, jag och Helene är ju så "väldigt" duktiga på att uppdatera våra bloggar så vi har gjort en deal, till att börja med måste vi ha skrivt i våra bloggar minst en gång i veckan! vi ska höja om det blir för lätt ;) Om man inte gör det blir man straffad, ett straff som våran kära och fantasifulla vän Tess får äran att komma på och övervaka. En gång i veckan tänker säkert många nu, det är väl inte så mycket, men för oss som har skrivt en gång varann månad blir det en ganska stor skillnad aja får se hur det går :D.

Nu har klockan hunnit bli mitt i natten och jag ska sova, sovmorgon har man ju till kl 11 men sömn behöver ändå :P, har börjat gymnasiet nu och det är riktigt spännande desutom har jag blivt antagen av explorius till att åka till USA näsat höst och gå på HIGH SCHOLL i ett år, men mer om det senare

you know that you love me ;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0