imorgon är det fredag :D

Ska precis hoppa in i duschen, körde kooper testet idag på träningen. Gick ganska bra faktisgt, sänkte min tid med två minuter, så det är jag nöjd med :D

vanlig skoladag idag, hade extremt roligt på datakunskapen där jag hittade en sjuk sida från pyskopedia, motsvargheten till wikipedia men med pyskolg grejer istället. Där kunnde man läsa om vad man kunde ha spädbarn till tex var det den mest andvända drogen i världen, det rekommenderades även att om man hade tråkigt skulle man se hur många spädbarn det fick plats i en mixer när denna var på. Hahahah helt sjuk sida, googla på spädbarn+jetdrift så hittar ni den säkert.

Imorgon är det då entligen fredag, men gud va veckan har gått fort. Tyckte att det nyss var fredag, men inser att det var en hel vecka sen, konstigt fenomen det där. Iallafall så är det ingen träning för den är inställd så jag och tess ska hitta på något roligt att göra. Brukar bli lyckat fö det mesta. Mycket skratt kan jag garantera!

ciaociao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0