asså gud jag pallar inte mer!

herregud, nu håller det på att bli alldelles för mycket för mig, träffade på "den tröga bögen" på bussen idag, han är fan helt sjuk i huvudet. Jag har inte gjort honom någonting men ändå har  han kallade mig för en massa grejer som jävla äckel, jävla äckel krull att jag är så ful att inte nån vill se på mig och grejer, som sagt jag har inte gjort han någonting, sen för tre veckor sedan kallade han mig h*ra på msn. Man ba okej? Det var alltså 3 veckor sedan!!!!!!

iallafall går jag på bussen och ser han stå där, jag ba fanfanfan, för att komma till de lediga platserna måste ja gå förbi honom. Jag tror att han ska ignorera mig, ha! vilket skämt :@ när jag går förbi säger han tyst så bara jag kan höra: h*ra!. Seg som man är fattar jag inte vad han sa förrens att jag satt mig ner. Då kommer ilskan som en stor våg, börjar gnissla tänder och sitter och skakar. Som tur är ringer Tess på en gång när jag skickade iväg ett sms till henne, vilket gör att hon hindrar mig från att gå fram och göra nå dumt.

men jag förstår inte vad hans problem är!?! vad har jag gjort han liksom fattar inte riktigt :S desutom fundera jag på det som hände i helgen med haha vi kallar han för "frittösen" så jag blir tokig, och sen på vad, jag kan kalla honom för "snillet" menar med det han gör oh håller på med.

Som grädden på moset går basketen skit just nu, lika så med fotbollen. Jag är super trött hela dagarna vilket gör att skolan också går skit.

Vet i fan vad det här tar vägen asså ;S :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0