söndags mys med mathilda, som vanligt

Ja, så var det söndag igen! Gud vad veckorna går snabbt. Bara flyger fram, hinner inte riktigt med. Idag har jag vart på mattias jobb och jobbat med hanna och mathilda. Kul och pengar sitter ju aldrig fel. Plus att vi fick varsin bio biljett också, väldigt trevligt. Så nu har jag tre stycken, så jag kan gå på bio tre ggr, nån som vill gå på bio med mig?

Nu ska jag och mathilda kolla tv, våran vanliga söndags tradition. Varje söndag tv eller film tillsammans, vilket vi har gjort i ca 2 år nu. Helt otroligt egentligen.

Men nu börjar det, ha det bäst.

Tingeling!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Fint :) Ta gärna en titt på min blogg också!

2008-11-10 @ 14:14:52
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0