skepp ohoy!

Livet leker!

Nä kanske inte riktigt men det är bra iallafall. Jag fummlar fortfarande på min novell till svenska som skulle vart klar i torsdag för min psykho lärare tyckte att man kunde skriva en novell på två dagar. Lätt om man får sitta hela dagarna mne nu får man ju inte det! Men jag fumlar lite på en grej som jag inte kan bestäma mig på, och det är vilken drog han som novellen hadnlar om ska ta, funderar mellan LSD, Ecstsy eller bromo dragon-fly, men får se hur det blir.

Idag var det match, vi vann med 82-55. Enkel seger kan man inte krypa under bordet med. Jag spelade ganska hyfsat i slutet men annars var det inte så hemskans bra. En kul grej var att hella och tess kom och kollade. Vilket var jätte jätte kul, ganska obeskrivligt faktiskt. Nu har de äntligen sätt vad det är jag älskar mest på hela jorden, efter att vi har vart kompisar i vadå 4-5 år. Det betyde iallafall enormt mycket för mig.

Imorgon ska jag jobba på min låtsats pappas jobb. Ska stoppa massa papper i kuvert, 300 kuvert om jag ska vara exakt. Jobbade i fredags också så det blir några hundringar iallfall och det är ju alltid skönt.

sussa gott nu, ciaociao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0