Shit, kan ni tänka er :o

Msn är konstig och hela världen stannar :o. Haha inte riktigt men nästan. Kanske är lika bra, kommer man kanske i säng i tid nån dag den här veckan iallafall.

Igår var världens SJUKASTE dag. Först i skolan garvade man som en galning, sen blev man sur på eftermiddagen när man åkte hem för ingenting och allting. Sen blev jag jätte glad, för att 2 personer har gjort nåt otroligt. De är så himlans kul när det går bra för andra. Då blir jag så lycklig. Jag blev så glad att jag höll på att börja gråta. Alldelles för mycket känslor på samma dag. Vore ju lite skönare om det var lite mer utspritt. Men aja vad ska man göra åt saken liksom.

Idag var det träning direkt efter skolan. Ganska jobbig, först mountin (springa fram och tillbaka på basket planen som en dåre, först 1 längd sen 2 och osv och sen neråt igen) sen fys efter det och jag säger min mage kommer att vara döende imrogon och dö på torsdag. Längtar-inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0