o.O

Klockan är 6 och vad har jag gjort. Jo suttit framför datorn i 2 timmar och bara stirrat och tyckt synd om mig själv. Och jag vet inte vaför, det är ju egentligen inge synd om mig. Men ibland känner man sig så nere liksom. Väldigt egoistikst

Iallafall försökte både Elias och Hassel göra mig på bättre humör. Och det gjorde dom. Tack för att ni finns <3.

Sen ploppade Mathilda fram och vet ni hon hade fått MVG på sitt fysik prov. Gud vad glad jag blev för hennes skull. Verkligen jätte glad och är det fortfarande, überglad.

Så min dag blev räddad av människor som betyder och jag har så tur som har er. Ni är ovärderliga.

Kommentarer
Postat av: Hassel

Inte egoistiskt alls, alla måste få vara så ibland ;)

2008-11-17 @ 22:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0