bio och funderingar

Idag var jag på bio med sara. Sara som jag inte träffat på aplänge eftersom hon har varit sjuk och jag är liksom van vid att träffa henne varje dag. Så det var übertrevligt. Vi såg Burn after reading, lite konstig kan man säga men ganska rolig. Sjuka grejer hände.

Imorgon är det skolan igen, både blä och ja. Orkar inte pluga och sånt skit, men min klass är så skön och det har inte gått en enda dag utan att man har haft kul. Det är så härligt och det svider lite i hjärtat när man vet att jag kommer åka ifrån dom nästa höst.

Inte nog med att man har massa tankar om usa, så är tankarna överallt där dom inte ska vara också. Om man inte träffat någon på 3 veckor känns det väldigt konstigt, och man känner någon sorts saknad, inte så djup men den finns där. Jag borde väl lyssna på vad ala säger till mig, men jag vet inte vad jag bestämmer mig för.

Och det är ju en grej oockså, att jag aldrig kan bestämma mig. Bestämma hur jag vill göra med mig själv och mitt liv.

Någon gång i framtiden kanske jag får grepp om mina tankar, men då måste jag byta blogg namn och just nu känns det som det inte någonsin kommer hända. Jag kommer alltid ha lika många skruvade funderingar.

CiaoCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0