Ledig

Wii idag är jag ledig och inte nog med det, ikväll är det träning sen pyjamasparty hemma hos frida med världens BÄSTA lag <3 Ska bli så roligt *längtar*

Fast man kan ju inte alltid ha kul när man ä lediga, tyvärr så MÅSTE jag plugga. Har prov och 2 inlämningar nästa veckan. Men eftersom min klass är som den är så är det väl antagligen bara jag som gjort uppgiterna, De andra sitter hellre vid datorn och låtsas som det inte hörde vad våran lärare sa till oss. Vilket gör att jag är klassens pluggis. Haha vilket skämt egentligen.

Och för att jag är lediga idag tycker jag att ni ska få sen en bild som visar, aa ni får tolka den själva. Kan säga att den togs när jag hella och tess ar ganska fluuuuuuuuuuuuuuum i våras. Jag bjuder på den iallafall.


Nu ska ja ner och äta frukost, väldigt sen frukost......

CiaoCiao

Kommentarer
Postat av: Hassel

Den där bilden är så du ;)

2008-12-05 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0