länge sen sist....

....eller okej inte så länge sen, men ändå ett tag sen jag skrev sist. Har haft fullt upp och även inte haf tnån lust att skriva. Får väl se om jag skriver mer nu fram till jul.

Det är mycket som händer nu innan jul. Jag ska iväg med under lucia helgen. Vet ej vart vi ska men det ska bli jätte roligt. Sen har vi fyra dagar innan julafton 3 matcher. Bortsett från basketet är det även mycket i skolan med prov och inlämningar.

Sen har jag så dåligt samvete för att jag är så upptagen med annat hela tiden så jag glömmer bort människor i mitt liv och inte hört av mig. Men det har vart fullt upp 24/7. Men ska inte gröta i det, dags att ta tag i det istället och inte sitta och sörja.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0