Sjukdag

Jaha, då satt man här. Tryckte på några knappar och vips så har man en egen blogg. Ja, nu när jag väl är här är hjärnan helt ut blåst. Har tänkt på att skaffa blogg länge och alltid haft bra i déer om vad man ska skriva, men nä det kommer man ju inte ihåg när man väl sitter här.

Jag kan ju alltid börja med vad som har hänt idag. Vart i skolan i min psyko klass eller okej ni är inte alltid psyko men ibland så. Vad hände då, rätt ut sagt inte ett piss. Det tråkigaste med min klass att det inte händer något. Tur att jag har min tjejor, vad skulle annars hända.

Det ända roliga var att jag kände mej hängig och gick hem tidigare. Jag fick mysa i soffan framför favoriten Ugly Betty och House. Somnade och sov i två timmar så nu är hela min dygns rytm flyttad men vem orkar bry sig.

Hoppas morgon dagen blir bättre, då ska jag stå och sälja gamla prylar på loppis med mitt basketlag. Järfälla ishall 10-16, men jag behöver bara vara där i två timmar. Yippi ^^. Man hoppas iallafall på att det blir något sålt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0